22 Oca 2015

Takı yastığı ve monster high

Yapalı çok oldu ama,paylaşmayı unutuklarım arasında Antalya'da manevi Anneannemiz var arkadaşımın annesi işim olduğunda oğlumu ona bırakırım gözüm arkada kalmaz benden iyi baktığını ve oğlumun da onu çok sevdiğni bildiğim için gönül rahatlığı ile kalırım gittiğim yerde.Manevi anneannemizin komşusu istedi  bende severek yaptım çok beğenmişler.

Ben hediye olarak yaptım Ayla ablanın sofrasında oturdum ,çayını kahvesini içtim bir kahvenin 40 yıl hatırı var ama,1 hafta sonra manevi anneannemiz babamızla para göndermiş telefon açıp ablacım ben hediye yaptım dememe rağmen ''olmaz Funda dışarda sordum dünya para söylediler sen uğraştın gece yaptın çok ben nasılsa alacaktım dışardan alınca hediye vermiyorlar'' dedi mecbur kabul etmek zorunda kaldım.
Keşke herkes senin gibi elemeğinin kıymetini bilse be ablacım..

Monster high taçlarda uğraştırıcı ama sonuca değer..

3 yorum:

  1. ayy çok güzel olmuş maviş maviş :) el emeği olan her bir parça pek kıymetlidir... elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Takı yastığı çok şirin olmuş,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe