25 Eki 2014

kartvizit yapımı kartvizit yapılır ♥(ˆ◡ˆ)♥

Günaydınnn mutlu pazarlar can sıkıntısı nedir bilirmisniz? canı sıkkın insan neler yapar ,neler yapmaz? bu kişiden kişiye değişir sanırım kimi yemeğe sararken ,kimi yemeden içmeden kesilir.Bu aralar benimde canım pek sıkkın bir bardağı kaldırasım gelmiyor ,hiç kimse umrumda olmuyor yapılan ,söylenen sinir olup küplere bineceğim şey bile beni küplere bindirmiyor usulca çekilip kahvemi yudumluyorum sanırım burcum farklı bir yörüngeye girdi heç sevmedim çabuk çıkar inşallah:))

Can sıkıntısında bilgisayar başındayken bilgisayarımda aylardır duran ay buna bir bakayım diyerek göz atmamla kendimi çok güzel bir uğraşın içinde buldum kartvizit,tebrik kartları,takvimler,doğum günü kutlamaları vb bir kaç arkadaşıma yaptım bile:)) tabi ilk denemeler daha güzel şeyler çıkaracağıma eminimm.
Beğendiyseniz sizlerede yaparım ♥(ˆ◡ˆ)♥ Yasemin uyuduğu için bilgilerini bilmediğimden eksik :)




Buda oğluşumun

3 yorum:

  1. hepsi çok güzel olmuşlar Funda'cım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık bence hepsi güzel herkes can sıkıntısını hobi ile geçirse ne güzel olurdu.

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe