27 Nis 2014

Nurayca tasarımlardan doğum günü tacımız..

Blog yazmaya başladığımdan bu yana ne kadar çok arkadaş,dost ve ablam oldu..Facede sohbet ederken oğlumun doğum günü için taç yapmayı becermedim kafam basmadı hemen olaya el atan ablacım oğlumun doğum günü tacını hazırladı.Çokk ama çok sevdik çok beğendik hatta oğluşun çok dikkatini çekti renkli olmasından mı yoksa canavarlarından mı doğum günü bitti ama hala gelip gidip kafasına takmamı  istiyor:))
nasıl olmuş ama şahane değil mi? sizce de Nuray teyzemize bir kez daha teşekkürlerimizle 
ayrıca parmak kuklalarımızla pek bi konuşuyoruz bida , abidi, bida diyor ne dediğini henüz çözemedim ama:))
benim foto biraz kötü çıkmış gidip nuray abladan resim çaldım ♥(ˆ◡ˆ)♥




Eve gelenlerden bir kaçı''aa çok güzel olmuş bulaşık bezi bunlar demi'' dedi. yok dedim bu keçe ,keçe diyorlar buna bulaşık bezisi dell yaneee didim:))

 2 gün baş ağrısı çekmeme sebep olan doğum günümüzü bir dahaki postta yazayım hani denir ya neye niyet neye kısmet..Ahh ahh neyse gene sakin,sabırlı,erdemli ve susma hakkımı kullandım..

2 yorum:

  1. Fundacım, üzme tatlı canını . Böyle olaylarda karışan çok olur:) Sinirlendin de tansiyonun mu yükseldi acaba? bir eczaneye ölçtür bakalım.
    Cicilerinizi güle güle kullanın ,çok güzel bir doğum günü partiniz olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karisan pek olmadi da iki ayagi bir papuca koyan oldu.tansiyonum su an normal dusup ciktiysa o vakit olmustir:) sagol ablcm

      Sil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe