16 Mar 2014

büzgülü midye börek ve misafirler

Bilgisayarımın bozuk ve eşimin şehir dışında olduğu dönem Antalya'lı blog yazarlarımızdan Nursevin abla ve Çağla abla bana gelmişlerdi.Aslında paylaşacak çok post birikti ama ,TTNET sorunsalı yaşadığımdan 5 dk bir bağlantı kopmasından fenalık geldi.Bağlandınız -kesildi şeklinde olunca hiç bir şey yapmak mümkün olmuyordu.

Sıkı bir tembihle sadece çay yapmam söylendi.Hava yağmurluydu mamalarını kapıp geldiler.
Çağla abla pastanın kremasını kendi yapmış hazır sandım o kadar güzeldi.
Nursevin ablanın midye böreği hem görünüm hem lezzet süperdi.Hoş sohbetler eşliğinde güzel bir gündü.
Böyle misafire can kurban canım
♥(ˆ◡ˆ)♥

Büzgülü midye börek tarifi için BURAYA TIKTIK  mutlu pazarlar..

8 yorum:

  1. Afiyet olsun,sohbetiniz daim olsun Funda'cım,ne güzel misafirler öyle:) Misafirlerinin ellerine sağlık bu arada sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim he bütün misafirler böyle olsa keşke :)

      Sil
  2. Muhabbetler hep olsun..dostluk eksilmesin..afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  3. Canım afiyet olsun... Güzel paylaşım için yüreğine sağlık... Seni tekrar görmek çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk mail arkadaşım benim ben hepp buralardayım ki

      Sil
  4. Çok güzel görünüyor. Mutlaka deneyeceğim:)

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe