2 Ara 2013

google hatası

Son zamanlarda bir şey dikkatimi çekti google +da url aldıysanız ki ben aldım url mi lakin, bir blogda yorum yaptım diyelim ismime tıklandığında hata error veriyor.ve bu bir kaç arkadaşımda böyle gördüklerime direk yine gidip yazdım huyum kurusun :) lakin, bunu düzeltmenin yolunu ben bilmiyorum.Bilen arkadaşlar varsa bizleri aydınlatır yardımcı olursa çok makbule geçer .Teşekkürler bakınız;örnekle göstereyim.Ayfer arkadaşım kendisinde kelime doğrulama olup olmadığını sormuş bilmiyormuş bir bloguna bakayım dedim ama ismine tıkladığımda çıkan sonuç..birde sol kolanda kapı süsümle yarışmaya katıldım.Tıklayıp beğenmeniz yeterli..tıklayanlara şimdiden bir kucak dolusu sevgiler


2 yorum:

  1. bir süre kurcalamamakta fayda var google yada bloggerda kendiliğinden olabilir bunlar çalışma filan yapılıyor sanırım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah öyledir ablacım.bekleyelim bakalım.

      Sil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe