5 Kas 2013

Antalya'lı blog yazarları kahvaltı etkinliği!..

Cumartesi kahvaltı etkinliğimiz vardı.Hava oldukça güzel güneşli  güneşi yakmayan,rüzgarı üşütmeyen vee sıfır nem.Gelemeyen katılamayan arkadaşlarımız oldu.Açık büfe olması açısından güzeldi ve sınırsız çay.Bir çay kolik olarak ben tek başıma bile 5 çayı demlerim kendime..
Tatlılar, tuzlular,poğaçalar ,simitler ,kısır ,turşu menü bakımındna oldukça zengindi.açık hava bahçesi ayrıca çocukların oynayabilmesi için çocuk parkı vardı ama hiç birimiz o canım güzelim parkı çekmemişiz.
Ben kahvaltı yapayım diye Dilek teyzesi oğluşu aldı.  Oğluşumona bakıp elleriyle yüzünü sevdi Dilek teyzesinin..

Hoş sohbetler eşliğinde yaptık kahvaltımızı gidenler ve  gelenler oldu.Kahve içmeye bir-kase-lezzet katıldı.kahveler içildi fallar bakıldı.

mekandan örnekler.büyük bir bahçesi olduğu gibi aynı zamanda kütüphanesi ve çocuk bakım odası var.Asansörle çıkınca oh alt açma ,emzirmek için anne ve bebişlerine ayrılmış bir oda.
Bir mekanı mekan yapan güleryüz, servis ve garsonlardır. Gittiğiniz mekanda düşünün acıkmışsınız servis yavaş yemeğinizden sonra salata geliyor içecek daha sonra çatalı kaşığı kalkıp siz alıyorsunuz ya da buna benzer durumlar.Ben bir kaç yerde böyle bir olay yaşadım kültablasına kadar kendim tedarik ettim.Bir daha o mekana adım dahi atmadım.garsonlar çok ilgiliydiler özellikle bizim masaya bakan Sarp

Oğluşum yanımda olduğundan bende gönül rahatlığı ile oturdum.Güzel geçen günü hep beraber kalkarak duraklarda ayrılarak sonlandırdık.

11 yorum:

  1. ne güzel bir araya gelmek, birlikte değer katmak,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle birde benim gibi kalabalık bir ortmadna yalnızlığın içine gurbete gelince pek iyi oldu

      Sil
  2. Bu etkinliklerinize bayiliyorum, ne kadar guzel dostluklari percinliyorsunuz..Mekan harika, servis guzel, dostlar bir arada daha ne olsun:)) guzel gunlere..

    YanıtlaSil
  3. Funda Hanım ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.
    Sefanız bol olsun...Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir gün geçirmişsiniz :)

    YanıtlaSil
  5. oldukça keyifli ve güzel bir etkinlik olmuş. Arada böyle güler yüzlü dostlarla kafa dağıtmak iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  6. Afiyet bal şeker olsun buluşmak tanışmak güzel şeydir.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Funda harika bir etkinlikti, bir arada neşeli saatler geçirdik, Hem bizler, hem misafirlerimiz mutlu ayrıldı. Emeklerinizden dolayı tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe