5 May 2013

5 minik yavruyla döktüğüm gözyaşı istanbula köprü olur misalinden:((

19 nisan cuma sela vakti oğluşumla buluştuk.bu tarifi zor olan bir duygu. onu ilk kollarımın arasına verdiklerinde ağladığımı anımsıyorum sonrası kesik kesik..şimdilik bir sıkıntımız yok çok şükür uykusuz geceler dışında..
beni üzen zorlayan olayların zincirindeyim!...

anneanne olduğumu yazmıştım 5 minik yavru..
 annem kayınvalidem geldi.annenin astımı ve alerjisi olduğundan kızımı ve yavrularını aşşağı indirmek zorunda kaldım.su saatlerinin olduğu küçük bir alan.gece ,gündüz her daim iniyorum.temizliyorum ,yavruları seviyorum anne çok hırçınlaştı sokaktaki kedilerle kavga ediyor ve beni her gördüğünde yalvaran bir ses tonuyla bacaklarımda gezinip benimle yukarı çıkıyor.nasıl içim sızlıyor anlatamam:(((

ev sahibim  olacak şerefsiz şerefsiz diyeceğim kimse kusura bakmasın bize evi bulan eşimin teyzesine bizi şikayet etmiş.kedileri aşağı bırakmışız hiçç bakmıyormuşuz kediler sıçıyormuş adam temizliyormuş.asansörde sigara içiyormuşuz. balkondan sigara izmaritlerini atıyormuşuz adam topluyormuş .
kan beynime çıktı.1 kattayım ve asansörü kullanmıyorum bile  6-7 merdiven var zaten..ve kedilerin temizliğini de ben yapıyorum..

hastaneden çıktığım gün bile onca acım ve ağrım olmasına rağmen inleye topallaya inip baktım su ve yemlerini verdim o haldeyken bile..
çaresiz zamanlar ve anlar yaşadım lakin hiç bu kadar çaresiz kaldığımı hatırlamıyorum.nasıl üzüldüğümü içimin nasıl ezildiğini bir ben birde allah biliyor.ne ağladımm:((( ne yapacağımı hiç bilmiyorum anne 40 mız çıkana kadar burda..ne yapacağım,nasıl yapacağım..ve en kötüsü anne artık yavrularla ilgilenmiyor:((
benimle yukarı gelme sevdasında sürekli kapıya gelip bağırıyor:((

bugünde sabahın 8'de telefon çaldı arayan ev sahibi kedi onların kapısının önüne sıçmış artık ne dedi eşime bilmiyorum ama rengi beti benzi atmıştı.yine bir ağlama krizine girdim.ben susmak istiyorum ağlamak istemiyorum ama susturamıyorum ki kendimi dışarı çıktım.daha önce bahsetmiştim karşı apt hem kendi kedisi olup sokataki kedi ve köpeklei besleyen Arife abla ''funda neden elin gözün şiş neden ağlıyorsun''deyince hepten koyuverdim kendimi.
Arife abla nasıl sinirlendi nasıl celallendi.''al gel hepsini bizim buraya koy ben bakarım onlara zaten büyümüşler birşey olmaz üzülme ,ağlama sütün çekilir hayvan sevgisi olmayan insandan insanlık bekleme''
iyiki mahallemde Arife abla var.
alıp oraya yerleştirdik.ama bizim apartmana giren çıkan olunca geliyor ve kapıda bağırıyor:(((
mutfak camından bakınca görüyorum.onlar orada ama içim hiç rahat değil..



13 yorum:

  1. :((( hayvan sevmez insan swvmez insanlardan allah korusun kendi derdi ile uğraşsın ev saibi olacak mahlıkat:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili yıldız; kira istemeye sabahın 9 da gelmeyi biliyor eşime ufuk şaetel attı gel ufuk elektriği yap ufuk şunu tak demeyi biliyor.neden başkasına şikayet ediyor.gelip bize desin.kaldıki söylediklerini yapsak içim gam yemiyecek.ama döktüğüm gözyaşımın hesabını sorsun yüce rabbim ogün çocuğumsabaha kadar kıvrandı doymadı ağladı :(

      Sil
  2. böyle şeyler ağlatıyor beni :( keşke bişey yapabilsem... :(

    oğlunla buluşmana da çok sevindim. mutlu, sağlıklı, hayırlı bir evlat olsun dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili hülya;inan ağlamaktan yüzüm gözüm şişti:( teşekkür ederim.

      Sil
  3. Ben bile donup kaldım okurken :( Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin oğlunuzu. Hayvan sevmeyen insan sevmez derler ya boşuna değil işte. Hayvan bakmak büyük sorumluluk. Kediler çok uzakta ve kötü halde değiller en azından o yönden içiniz rahat olsun.
    Ev sahibinize az bile söylemişsiniz terbiyesiz insafsız insan.
    Sıkmayın canınızı küçük bebeğinizde var kediler de iyi yerde :) Siz keyifle bebeğinizi büyütün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili turti; evet gözümün önündeler he daim inip tedarik ediyorum ihtiyaçlarını bazen bebğimden fırsat bulamıyorum ozaman da arife abla yetişiyor çok şükür.

      Sil
  4. :(( uf yaa içim acıdı okurken.çünkü bende şuanda bahçede annesiz 4 bebek büyütüyorum.şimdilik kutuda olduklarından şikayet yok ama birkaç zaman sonra kutudan çıkınca bizim apartmandakşler de başlayacak dırdıra:(( hayvanlara hiç yaşam alanı kalmadı,sanki sadece dünya bize aitmiş gibi.halbuki gideceğimiz yer 2m2:( Allah bu insanların kalbine merhamet koysun diliyorum.sevgiler.bu arada anne kediye yapabileceğin en büyük iyilik onu kısırlaştırkmak olur.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anneyi bırakmayacağım yanıma alacağım en kısa zamanda zaten

      Sil
  5. Fundam,
    canım benim buradan da hayırlı olsun diyeyim:))
    Oğluşunu görme imkanım varken olmaması beni çok üzdü be canım., herneyse bir dahaki sefere.
    İşin de bayağı zor Fundam,ama yinede Çınar için bazı şeylerden vazgeçmen gerekebilir mi! dersim.
    sevgiler oğluşuna ve sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasip değilmiş ablacımm inşallah bir dahakine. ablam onun benden başka kimsesi yok ama :(

      Sil
  6. Gözün aydın Allah analı babalı, hayırlı, sağlıklı ömürler versin inşaallah..

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe