4 Mar 2013

dikiş diken hatunlar siz yaparsınız ki bunlardan:))

31 hafta olduk.lakin tecrübe ve engin deneyimlerim olmadığı için ne almalıyım ya da ne alacağım ne yapacağım bilmiyorum.hastane çantasını hazırlıyorum elli kafadan ses çıkıyor.gecelik giymeyi hayatta sevmiyorum ama illaki gecelik şart diyenler var.eşe dosta soruyorum ya da google amcaya danışıyorum:)) zaman ne çabuk geçiyor. benim için zor geçen dönemler vakit daraldıkça daha bir heyecan,merak,sarmakta tabi.elimde bir defter liste yapıyorum ama bu listenin olmazsa olmazları mesela termometre illaki şartmıdır? almak gerekir mi? vs vs..sonra oturup diyorum biz ne şanslıyız.eskiden ultrason mu varmış. pencereden ,pencereye ip bağlanır beşik yapılırdı. pişik kreminin bile olmadığı dönemler mesela zeytin yağı çözümmüş.bez mesela yıkanıp çarşaf çarşaf sererlerdi. şimdi herşey elinin altında şanlıyız biz şanslı..

 facede dolaşırken bu cicilere rastladım çok beğendim.üstelik yurt dışından sipariş üzerine  çok güzel indirimleri oluyor.220 TL olan bir ürün 60 TL  falan.. çocuk ,yetişkin kıyafetlerinden  çanta ,ayakkabıya kadar bir çok şey mevcut..
ziyaret etmek ya da almak isterseniz  pamukkale bebe'de











4 yorum:

  1. İlk çocukta bunlar yaşanıyor, gerçekten yeni nesil çok şanslı benim çocuklarım ikizdi ve o dönemde hazır hiç birşey yoktu ama yinede çok güzeldi.Hayırlı doğumlar hayırlı evlat dilerim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde ikiz hazır şeylerin bulunmadığı zamanlarda zor olsa gerek.çok teşekkür ederim.

      Sil
    2. aslında gecelik bence şart degil.Eger herhangi bir komplikasyon olmazsa kanama ve diren takma gibi o zaman gecelik işe yaramıyor.pijama takımı bence uygun.İlk çocugumda gecelik işe yaramıştı.Çünkü diren vardı ameliyattan sonra.Sonra dogumda pijama giydim.

      Sil
    3. sevgili eylem; oldum olası geceleik giymekten hoşlanmadım.sevmiyorum vala pijama takımları aldım olmazsa 1 tane gecelik alıp koyayım her ihtimale karşı.

      Sil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe