22 Oca 2013

kuruvasan birde yakalarsam tık tık:))

ne şeker yüklemesiymiş kardeşim canımdan bezdirdiler beni. tam üç kez gittim her seferinde şekerli suyu içtikten 10 dk sonra kustum tabi öyle olunca iptal edildi:( sonunda sabah az bir kahvaltı yapıp 3 4 saatlik açlıkla gel dediler vee nihayet oldu.şekerimiz yok ama biraz kansızmışım ve o tadını hiç sevmediğim kan ilacı yazıldı reçeteme:(  bu aralar denğem iyice seyir değiştirdi.burnum kanıyor ve özellikle sol bacağıma giren adamın nefesini kesen cinsinden kramplarım var.kramp ilk girdiğinde öleceğim sandım nefesim kesildi ter bastı.acısı o kadar kötü ki!..ağlatan cinsten..onun içinde magnezyum yazıldı.

dışarı çıktığımda beni yolda yakalayan kusmalar.. artık cebimde poşetlerle geziyorum.oksijenin bana iyi gelmediğine karar verdim:)) aş ermek? bu ne zamana kadar devam eder bunun bir süreci yokmudur?
şu reklamlardaki kurusoğan,kuru hasan derken kuruvasan istiyorum hemde  deli gibi.akşam 23.00 sıralarında eşim gitti ama bulamadan geldi.bugünde bir iki yere baktık ama bulamadık:( eşimin iş arkadaşı gelmişti arabayı almak için bizi markette görünce sordu.dedik ''kuruvasan arıyoruz''
akşam çay demledim dizi izliyorduk kapı çaldı.gelen erdal aman allahım elinde bir poşet ''yenge''al dedi altın bulmuş gibi sarıldım poşete hemde 3 tane almış..ama inanın umduğumu bulamadım.öyle güzel ahım şahım bir şey değil.ama benim nefsimi köreltti sonuçta:)

birde bu kızla başım dertte sokakçı oldu başıma gezip tozuyor tıpış tıpış kapıya kadar geliyor.evimiz 5 yıldızlı otel görevinde karnını doyuruyor yan gelip yatıyor sonra aç kapıyı:)bugün amcanın biri tekme attı:(( neymiş arabasının üstüne çıkıyormuş.nasıl deliye döndüm anlatamam ama amcanın arabayıda yazdım kafaya hatta evinide biliyorum şeytan diyor çık arabanın tepesine tepin :)) neyse sakin relaxx..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe