3 Oca 2013

ateşi yakalamak alaycı kuş!..ve bir kaç film!..

kitaplar geldi...el işlerine ara verdim.şu an kitaplarla meşgulüm..yalnız 2.kitap 1.gibi sürükleyici gelmedi ondaki tadı vermiyor ama yinede meraktan bırakamıyorsunuz.. bakalım neler olacakk..
bu aralar filmlerede takmış durumdayım.hatta elimde kağıt kalem kayda değer olanları not alıyorum ki film tavsiyesi soran oldumu vermek için:)) genelde dans filmlerini sevmem hint filmlerini de pek ilğimi çekmez benim.ama bu izlediklerim gerçekten süper ötesiydi..kesinlikle tavsiye ediyorummm:)

 

3 aptal ismi ve afişi dikkatimi çekmedi.isminden dolayı absürt birşeydir dedim kesin.ama 626 yorum almış.şaşırdım bir bakayım sarmazsa başka açarım dedim..öyle güzel ki kah gülerken ,kah ağlarken buluyorsunuz kendinizi ve aslında güzel bir tema işlenmiş.çocukların üzerindeki baskı.ne istedikleri sorulmayan gençler anne ve babalarının olmasını istediği kimlik ve branşı yaşamak zorundalar sevmedikleri halde..
her çocuk özeldir.ve her çocuk bir yıldızdır.okuma yazmayı sökemeyen hafleri karıştıran bunları yapamadığı için yaramazlığa vuran 9-10 yaşlarında bir çocuk.çok güzeldi.bir babanın ilğilendiğini sanıp aslında ilğiyle uzaktan yakından alakası olmadığını öğretmeni açık ve net gösteriyor babaya..

bu filmi sadece gülmek istiyorsanız seyredeceksiniz.gülmek için iyi :))başkada bir şey beklemeyin..
 

4 yorum:

  1. Bu Açlık Oyunları serisi beni bir hafta mahvetti resmen..Elimden bırakamadım. Dün akşam da Star'da filmi vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende merakla okumaktayım.ben nette izledim filmini.yazarın yer altı günlükleri adlı kitaplarıda yakında çıkacakmış.onlarıda okumak lazım.

      Sil
  2. Merhabalar,

    Keyif veren kitap ve film paylaşımlarınızı çok seviyorum. Fırsat buldukça geliyorum. Elinize ve emeğinize sağlıklar dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe