17 Ara 2012

kadınlara eziyet eden erkekler ve analara zulmeden evlatlar soyunuz tükensin...

eşim yok kıbrısta evde canım sıkılıyor haliyle..meğer bir kişi bile ne doldururmuş evi.facebookta oyun oynamasına fıtık olurdum..çay kahve istemeleri hiç bitmezdi.. deli olurdum.şimdi  çay bile demlemiyorum.dün gülem bende kaldı.geceyarısına kadar oturduk film izledik.sabah uyuyacağım ya sabah 9'da kapı iprağaz tüpünüzü bizden alın şu kadar indirim var vs.yattım bir daha kapı yan komşum örnek bakmaya gelmiş.baktı ben ayakta uyuyorum sağolsun gelmedi.ben gidip geri yatttım ama zil susmak bilmedi.saaat 1 civarlarında ev sahibim geldi.sağolsun sabah,öğle akşam yoklar:) ''fundacım ben çok hastayım beni hastane götür dedi.ama ben uyku sersemi olduğumdan aval ,aval baktım.''hadi sen git yat ben kader'le giderim''. dedi.ben geri yattım tabi..

3'te gözümü açtım.birşeyler yedim biraz evi toparladım toz ,vileda derken saat 6 oldu.mutfakta yemek hazırlarken kapı çaldı.ev sahibim.allahım bu ne ya kabak tadı verdi bu kadın dedim. yalan yok dedim.
içeri buyur ettim.rengi ,beti benzi atmış.ayakta zor duruyor.gözlerini kapıyor bakamıyor.bu apartman olduğu gibi kadının ama başındaki kocadan hem maddi hem manevi çok çekmiş.çok şiddet görmüş.düşünsenize kendi paranla rezil olmak bu..kadın safça ama iyi yürekli ..sohbet ederken bir ağlamaya başladı..aman allahım....derdi sadece kocadan değil.. evladından kızından 25 yaşında hani denir ya dışı seni içi beni yakar o mesele..kız gayet sakin sessiz bir tip..


ne ağladı ,ne ağladı..dedim ''abla neden çektin sen bu kocayı neden ezdirdin kendini bu kadar'' ''fundacım anam babam bana sahip çıkmadı,cahildim ,okumadım,çocuklarım için katlandım.çok talihsizim ben bahtım gülmedi,hep çektim''dedi..ciğerim söküldü ağlamasına nasıl üzüldüm anlatamam ve kendime ne kadar kızdım..söylediklerim ve düşündüklerim için.meğer kadın nefes almak.biraz rahatlamak için kaçıyormuş:(

insanlar yanındayken kıymet bilmez.ama yarın bir gün elinden kayıp gittiğinde mumla arar.dünyanın kaç bucak olduğunu asıl o zaman anlar ama..iş işten geçer.kafasını taşlara vursa ne fayda..

ah gençler!.. analarınızın kıymetini bilin.üzmeyin kırmayın onları.yarın hayatla mücadeleye düştüğünü zde ananınız yanınızda olmayacak ozaman keşke anam sağ olsaydı diyeceksiniz..

kadınlara eziyet edip ezen erkeler..soyunuz tükensin....

6 yorum:

  1. çok güzel ve anlamlı bir yazı olmuş kıymet bilmeyen insanlar olduk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle bir zamana gelmişiz ki!..ne saygı ,ne sevgi,ne merhamet hiç bir şey yok..işte hayırsız evlat vermesin diye boşa denmemiş.

      Sil
  2. Merhabalar,

    Ben de bir erkek olarak en son duanıza yürekten iştirak ediyor ve amin diyorum.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep bey; ülkemizde malum kadına yönelik şiddet.ve her gün bir kadın cinayetine tanık oluyor duyuyoruz.üzücü ve acı verici bir utancımız bu..

      Sil
  3. Bizim annemiz yok, annesi olan da böyle mi yapıyor :( Çok üzülüp öfkelendim. O genç de aynısını yaşayacak oysa annesine destek olmalıydı, babasına karşı annesini korumalıydı. Çok üzüldüm :(
    Allah sana hayırlı evlat versin canım fındığım..

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe