23 Kas 2012

kaftan & baykuş & gitar

   öncelikle  tüm öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu olsun..

 evde vakit geçmiyor.boş durmayı zaten hiç sevmiyorum.bu aralar kitap okuyasım,örgü öresim yok.keçelerle mutlu ,mesudum şimdilik.baykuşlar olmadı biliyorum:) zaten satış amaçlı değil hiç bir yaptığım..eşe ,dosta gitar mesela gitar çalan nihal'imize..kaftanlar buzdolaplarına insanların yüzündeki gülümsemeyi sevinci görmek beni fazlasıyla mutlu ediyor..gönül aslında çokk şeyler istiyor!..sokak hayvanlarını kurtarmak,kimsesiz çocuklar,yardıma muhtaç insanlar..gönül istiyor da!..işte her yere yetişmek mümkün olmuyor..

5 yorum:

  1. bence baykuşlar harika olmuş!Hepsi çok cici ellerine sağlık.Gitara hasta olan biri olarak ciddi anlamda bayıldım :D

    YanıtlaSil
  2. gitarları sevdim ayrıca kaftanlarıda

    YanıtlaSil
  3. benim gitarım nerde o gitar buraya gelecek:))

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe