26 Kas 2012

jingle bells jingle bells jingle all the way...

hiç havamda değilim hele yeni yıl havasında..doğum günümün yaklaşıyor olması bir yaş daha yaşlanacak olmak..facebookta bir guraba dahil edilmişim.oradaki paylaşımlardan etkilenmiş olsam ki!..gün ortasında elimde kahve dilmde jingle bells jingle bells jingle all the way şarkısıyla dolaşıyorum.sonra diyorum kendime kız ne çabuk havaya giriyorsun moda giriyorsun:))girdik mi şimdi yeni yıl havasına hadi bakalım..bu yıl tüm güzellikleriyle gelsin bakalımm..

10 yorum:

  1. yeni yıl kutlamak mı? erken ama :) haydi kutlu olsun şimdiden :))

    YanıtlaSil
  2. yok kutlamıyorum havaya girdim şimdiden hazırlıklar yapıyorumm:))

    YanıtlaSil
  3. Ben bundan istiyorummmm :))) Kardan adam benim zaafımmmm :)
    Canım , bunu sen mi yaptın ? ben almak istesem yeni evime :) olur mu ?

    YanıtlaSil
  4. :) Mail adresine istediğin bilgileri gönderdim ;) Şimdiden teşekkür ederim en büyüğünden...

    YanıtlaSil
  5. oww buda şahane olmuş.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. ayy buda çok tatlımışş

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe