29 May 2012

ne tatil ama:))

Gecenin 2:22 si biz gecelerin kadınıyız:)) nedense gündüzler çuvala girmiş gibi geliyor bana.kahvaltı yap kapıdan hastaneye gitmekte olan hakan abimi ve gülen'i uğurla gülen'in sıkı tembihleri üzerine 5 karış bostan yan gel osman modundayım:) gelmeleri 5'i buluyor 5 çayı hemen simit peynir kurtarıcımız. sonra herkes bir yana dağılıyor.
 benim uykum geliyor ,hakan abi oyunda gülen'de bel ağrısından yatmakta...akşam yemeği ,dizi derken pek görüşemiyoruz ev halkıyla:) benim yüksek volümlü sesimden herkes rahatsız.  bazen kendi kendime diyorum hani funda can bu senin huyun gülsünler ,gülelim diye yapıyorum ama acaba karşımdaki kırılıyor mu ki??
gayet anlayışlılar bu insanlar birbirlerine dönüp ''hamile o hamile''cümlesini sık sık tekrarlıyorlar:)) laf aramızda gülen'i kızdırmak pehhh bi hoşuma gidiyor kızdığında beni kovalıyor mutfaktan ''yürü git''nidalarıyla bende diyorum olum bak git,olum bak git ,olum bak git..bacaksız 12 dikiş yemiş kafasına acımadım iyi oldu sen elin garibanıyla bu yaşında atar yaparsan öylede kaçarsın bacaksız seni:))

pazar günü temizlik vardı evde oda değişimi benim yüksek volümlü sesimden bıkan arkaaaşlar odanın kapısını kitlediler.canla başla yaptılar.ben hiç bir şeye dokunmadım. bu işte görev alanlar canım kocişim ve hakan abimdi..vala ne yalan söyleyim pırıl pırılda yaptılar.ellerinize,yüreğinize emeğinize sağlık..
anlayışlı,ılımlı,sevecen ,yardımcı olan hayat arkadaşlarımızın tuttukları altın olsun.allah(cc) onlara zeval vermesin.ve herkese böyle hayırlı eş nasip etsin.aman nazar değmesin kırk bir kere maşallah dediniz demi?
az öncede mis gibi tarhana içtik gecelerin dayanılmaz hafifliği:)) bu sabah kalktığımda gülen ''fındığım hadi kahvaltımızı yapalım nalan ablam gelecek'' dedi.şaşırdımm hatta irkildim:) evi toplama telaşesine düştüm.kapı çaldı mı!.. saç baş hak getire:)) ne kadar kolay ve rahat buldular.tanıştık.gülen ortalığı kırdı geçirdi ne anlatıyor yahu bu kadın? ben mutfakla ,salon arası gidip geldiğimden mevzuya hakim olamadım.ne gariptir ilk tanışma değilde sanki görmüşlüğüm ,tanışmışlığım varmış gibiydi..sonra onlar hep beraber hastaneye gittiler.gülümsedim içimi garip bir sevinç ve huzur kapladı.sanal alemde neler okudum ,neler duydum!..bir de şöyle bir gerçek var.sanal alem yalandan ,dolandan ibaret değil
iyi şeylerinde olduğu,güzel şeylerinde yaşandığı bir gerçek.keşke herkes sanal alemi kötü emelleri için kullanmasa..herkese güzel dostuklar kuracağı günler diliyorum..

8 yorum:

  1. Sanal çoğu zaman yaşadıklarımız evet, tanımıyoruz bilmiyoruz birbirimizi... Ama hissedilernlerin gerçek olduğuna inanıyorum hep. Ve siz bunun en büyük ispatısınız :)
    Keyfiniz bol olsun...

    YanıtlaSil
  2. Maşallah hem de 41 kere maşallah. Eşin hep böyle yardımcı olsun inşallah:))
    Nalan Hanım'la bir araya gelmenize imrendim:))) Güzel dostlukların devamı dileğimle.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) eşim diye demiyorum okuyanım hep yardım eder sevdiceğim.imrenme hepimiz görmesekte çoğuyla reel olarak görüşemesekte farklı yerler edindiler kalbimizde.benim çok sevdiklerim var hiç karşılaşma imkanım olmayanlarla

      Sil
  3. Merhabalar,

    Güzel ve eğlenceli bir tatil olmuş.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  4. İyisiniz bakıyorum:) kıskandım mı? ne
    Fundacım eşin çok iyi bir baba olacak, sende çok iyi bir anne.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıskanma ablacım inan senide çokk özledik ve sürekli adın geçiyor.evet eşim iyi bir baba olur da ben ne olurum bilmem:))

      Sil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe