31 May 2011

ARTIK BİR KIZIMIZ VAR YIMIRTA:)))

iş yerinde kapı önünde oturmuş çayımı içiyordum ki!..  9  - 10 yaşlarında  3 beş tane çocuğun  minik yavru bir kediyi bogazına ip bağlamışlar havada yerde sürüklediklerini gördüm hayvan ciyak ciyak..yerimden nasıl bir fırlayışım var nevrim döndü..yakaladım ben bunları tozu dumana katıpçil yavrusu gibi dağıldılar.kediyi aldım ellerinden almasınada şimdi ne yapacaktım? zavallıcık öyle korkmuş ki kalbi yerinden çıkacak şimdi bunu nasıl dışarı bırakırdımki ben..iskitamet doğruuu bizim evin yolu oldu yol boyunca kucağımda uyudu garibim.
şimdi evde minik bir bebeğimiz var sevimli ,şımarık,çok oyuncu:))üzülüyorum aslında çünkü o evde tek başına:(
aklım hep evde hep acabalar dolaşıyor beynimde..akşam olmasını iple çekiyorum..

adını koyamadık bir türlü çok isim söyleyen oldu ama en güzel isim aşkoşumdan geldi yımırta:))) ama ben parisss annemmm diye seviyorum:)) geçen maması yok mama almam lazım ama bulunduğum civarda bulamadım eve geldim aşkoş aradı ''ben arıza geldi gidiyorum beni bekleme yemeğini ye'' dedim yok beraber yeriz sonrada gider mama alırız. ben koltukta uyuya kalmışım öyle derin uyumuşum ki aşkoşda kaldırmamış.sabah uyandım allam yımırtanın maması yok iş yerindeyim ama kıvranıyorum.patrona alt komşum aradı evle ilğili bisorun varmış banyodan su geliyomuş falan fıstık dedim çıktım ben. vakit kaybetmeyim diye atladım taksiye şöför  dayıyla market market mama arıyoruz yok abi hiç bi yerde yok kuşcuda yok ,markette yok kan ter içinde kaldım..

neyse genpada bulduk aldım dayı dedim bayındıra dayı  ''sen nasıl bir insansın bir can için bu koşturma bu telaş allah senden razı olsun ''dedi ..ve dayım benden ücretin yarısını aldı dedim ki!.. dayı sende yufka yürek ve merhametlisin allah sendende razı olsun..eve geldim hemen mamasını verdim sevdim suyunu içirdim etrafı temizledim batırmış haliyle ne yapalım başa gelen çekilirmiş..
  
apartmanda bakmak oldukça zormuş akşamları dibimden ayrılmıyo ben nereye o oraya üstümden inmiyor saatlerce oynuyoruz paçamdan içeri giriyo gögsüme çıkıyo yüzümü yalıyo arada birde ısırıyo niye brakıyon beni tek diye hesapmı soruyo anlamadım...bugünde hastaneye gidicem tomografi sonuçlarımı alıcam allahtan hastanede evde yakın aramızda kalsın ordan ev yapıcam tabisi:)) neyse  efenim sizi yımırtayla tanıştıram ve ben gidem..





10 yorum:

  1. Tipik Türk çocuğu hareketi bunlar.:))
    Çok sevap işlemişsin Fundacım.

    YanıtlaSil
  2. allah senden razı olsun canım benim! süper bir iyilik etmişsin!

    YanıtlaSil
  3. dünyanın en güzel şeyini yapmışsın!!! kesinlikle ennn güzell!!! kızınızı allah bağışlasın :) sağlıklı mutlu uzun ömürlü olsun inşallah. okurken mutlulukla gözlerim doldu. hem yımırtanın adına hem kendi adıma çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Hehehee !
    Ne güzel bir şey bu zilli, sidikli..
    Kız değilse ne olimmm.
    Klube hoş geldin. Merak etme sıkılmaz o, uyur sizi bekler, sizle oynar siz gelince.
    Eee ne demeli Allah analı Babalı büyütsün. Torunlarınız olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  5. Seni yumuşacık kalbinden öperim ben! Sonunda bir kedin oldu :) İyi ki Mehmet'inkini almadın; pek uyuz çıktı zira :D Bu pek şirin ve cevval bir şeye benziyor. Güle güle büyüt, Allah nazardan saklasın. Fethiye'ye gelirken onu da getir. Seni çok özledim fındığım.

    Not: iki ayağım tek pabuçta yaşıyorum :( Yoğun ve yorgun. Arayamadım :( Kusuruma bakma :( Çok öperim; ikinizi de..

    YanıtlaSil
  6. Şanslı pisilerden biri daha. Çok sevecek ve çok sevileceksiniz. Baktığım her kediyi sokakta onların şansıyla bulmuş biriyim. Hep her ölümden sonra acılarına dayanamıyorum bu defa sondu derim, yine bir yerde minik acınası bir yavru bulur beni.Allahtan benle ecelleriyle ölene kadar yaşıyor çoğu.

    YanıtlaSil
  7. Yımırta aramızA hoşgeldi.Çok şeker bir kedi.Maşallah.İnşallah her şey yoluna girmiştir.Halılar kurudu mu?:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. ebrucum çocukların yaptığımı benim yaptığımmı tipik hareketler anlamadım:)

    allah hepimizden razı olsn nilgüncüm

    sevgilihülya teşekkür ederim..umarım anlımın akıyla başarırırm ona bakmayı

    ali abicim evet ya vallahda billahda kız:)) sağolasın bu arada özlendin abicim biraz hayırsızımbu aralar fethiyeye geldiğimde görüşürüz..

    YanıtlaSil
  9. gülenim evet pek cabbar oww görmen lazım bende seni özledim geince getiririm öpüldün

    sishypos zorlanıyorum ama bi okadarda seviyorum yaa

    halılar kurumadı bende çözümü halıları kaldırmakla buldum zaten yaz sere serpe şimdi en azından nere yaptığını görüyorum:)) inşallah en kısa zamanda alışır kuma yaa

    YanıtlaSil
  10. artık o evin sahibi sen yanında besleme :)
    yakında ipleri geçirir eline.
    çok iyi yapmışsın şaka bir tarafa.

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe