7 Kas 2010

HALIMIN TEMELLERİNİ ATIYORDUM Kİ!...

bana bi halley oluyor herkese bi halley oluyo:))) ben anladım artık bende bi gariplik var bende bi tuhaflık var. ya da mıknatısım çok kuvvetli:))bugüne kadar asla ve asla ne bir insanı küçümsedim ne alay ettim ne de dalga geçtim ben..büyükle büyük ,küçükle küçük oldum..ama ahh bu önyargılar çokk yanlış anlaşılmalara sebep vermişim vermişiz.biz lütfiye ile gülerken zeynep abla ona güldüğümüzü ve onunla alay ettiğimiz sanıp kırılmış..zeynep abla çok iyimser her konuda olay ne olursa olsun hep iyi tarafıyla bakmayı ve bakmamızı istiyor.11 yaşında epilepsi hastası kızı var bayılmış ve bir daha düzelememiş:(( yürüyemiyor ,konuşamıyor,böyle bir insanla nasıl dalga geçerim ben nasıl alay ederim:((lütfiyeyle tartıştılar araya girmek zorunda kaldım banada kırılmış çünkü.öyle birşey olmadığını anlatmaya çalışıp defalarca özür diledim.lütfiyeye de ''ablam boşver git sende gönlünü al konuş kestirip atma yazık zaten derdi başından aşkın onun ''dedim.ortamı yumuşattık ama ne kadar üzüldüğümü anlatamam..bir sayfa dolusu yazsamda nafile:((

halımın temellerini atacaktım ki!..istediğim renkler yok.zehra abla'' boş durma  artan ipler var onlardan bize örde örnek olarak koyalım'' dedi.tamamdır deyip sıvadım kolları kendime öreceğim halıda bu renkleri kullanacağım sadece krem olan yer benimkinde şeker pembe olacak..çokda güzel olacak..lütfiyenin ki bitmez üzere bitsin onuda yayınlayacağım..naıl öreceğim??parça parça şerit olan yerleride parça olarak öreceğim böyle güzel durmadı.sonra dikeceğim.
zehra ablanın dükkan
  

 buda irem ve iremin kedi aşkı:))) adımı güzel teleffuz ediyo munda demiyo funda teyze diyor.anneanesi ''başıma iş çıkardın diyor funda teyzem gibi kucanda uyut diyormuş.sabahları baya bi itişiyoruz bana git burdan bizim buyaya gelme diyor feci ve cırt sesle bağırıyor çok değil dk sonra ben dedimm deyip içeri giriyor:)) sonra dakalamaca oynuyoz hadi dakala oynayak:)) sofra kurduğumuzda sen yeme git burdan diyor yine ben başımı öne eğince bakıyor sonra ben şaka yaptımm :))) iremli günler böyle geçiyor...

6 yorum:

  1. ah..siz antalyadamısınız...Hani şu kapalı yolda havuzdan önce ki aradaki yüncümü burası...hafta içinde ziyaret edeyim burayı...aaa...çok sevindimm:))

    YanıtlaSil
  2. hadi bakalım canım kolay gelsin sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Üzülme canım.Yanlış anlaşılma olmuş.Yazılarından öyle bir insan olmadığın anlaşımıyor mu?Sen çok becerikli bir şey oldun arkadaşım::))Ne çok ip var bu dükkanda...İnsan kendini kaybeder burada...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. blogları ziyaret ederken buldum burayı içeriği çok hoşş..halının renkleride ayrıca bi güzel olmuş..takipçinizim artık beklerim bende..bi de son yazı çok dikkatimi çekti..hala etrafındaki insanları küçümsemeyip,diğer insanlara önyargılardan uzak yaklaşan insanların olması negüzel..

    YanıtlaSil
  5. ilalcim evettt:)) yok orası değil urfa sofrasının ordayız biz

    cansucum nerelerdesin sen sağol


    şanslıcım sorma üzüldük :( daha çekemedim düzgün evet ben kaybediyorum kendimi:))

    YanıtlaSil
  6. permaren hoş geldin.insan 7sinde neyse 70de de aynıdır derler ya ne yapsakda değiştirmek mümkün olmuyor teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe