13 Ağu 2010

ŞİRİN ÇİÇEKLER SENDEMİ İSTİYORSUN?OZAMAN BİR TIK...

ramazan gittikçe yaza geldi..sıcaklar ve bunaltıcı nem rabbim herkesin yardımcısı olsun..sıcaklardan hiç bir şey yapılmıyor.oysa ablamdan öyle ganimetlerle döndüm ki ..pullar boncuklar saten ,tafta ,tül kumaşlar..ama yapılmıyor çekimiyor sıcak..aşkoşumda mini dikiş makinası scarlet kapmış.getirmiş..ben ondan razıyım rabbimde razı olsun degilmi .))ramazan ayı boyunca güzel hikaye ve kıssadan hisseler paylaşacağım..
ama bugün hikayeden önce yaptıklarına severek ve hayranlıkla baktığım arkadaş  bu çiçeklerden sizinde olsun demiş..hatta çiçeklerin rengini siz belirleyin demiş...yasemin kale...
eee siz daha duruyormusunzz?? haydii renk belirlemeye herkes bol şansss:)

3 yorum:

  1. amigurumi :) bayılıyorum bunlara

    YanıtlaSil
  2. çok sevimliler bayıldım yaaa...

    YanıtlaSil
  3. googledan scarlet dikiş makinası ile ilgili arama yaparken burayı buldum...sanırım bu makinaya sahipsisizni...yorumlarınız nelerdeir...
    sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe