2 Tem 2010

İKİ ORTA Bİ SADE HADE BANA MÜSADE:))

 aylar önce bir yazımda sevdiğim birinin bana fundiş dediğini yazmıştım.
o gün bugündür blog arkadaşım  tarçınlı kek bana fundiş diye hitap ediyor..msnde görüşüyoruz aslında antalya'lı ama samsun'daydı kendisi..
hep geleceğim diyordu bense hep bekliyordum..hamile olduğunu ben en başından biliyordum.randevulaştık devlet hastanesinin önünde buluşacaktık.ben etrafa bakarken karşıdan bana el salladı..tanıdı beni ben aaa ''çok değişmişsin''sanki daha önce görüştük görmüşümde ilahi ben:)))
kendisi artık pek yazmıyor bloguna ama güzel yazıları ve paylaşımlarıyla gelecektir..
güzel hoş sohbetlerdi.. ne kadar garip hiç tanımadığın bir insanla tanışıyorsun ama sanki senden biri sanki daha öncelerden gibi yabancılamıyorsun.blog güzel şey vesselam..
seni tanımak güzeldi tatlı kız..


iki orta bi sade hade bana müsade:)

6 yorum:

  1. canım benim, seni tanımak da güzeldi.tanımak demek yanlış olur aslında yüzyüze görüşmek diyelim.çünkü aylardır paylaşıyoruz zaten yabancı değiliz ki biz!

    YanıtlaSil
  2. Dostluğunuz daim olsun canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. çok değişmişolsa gerekki daha önceden tanımadığın halde öyle demişsin işte :))

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı kandiller:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. içimden geldiği gibi ivet:)

    tarçıncım evet haklısın canm

    şanslıcım sağol canm

    syhn vala ne bilim garip bı duygu

    şanslıcım senınde

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe