30 Haz 2010

ENGELSİZ DÜNYAM'A TEŞEKKÜRLERİMLE

sevgili  no engel  arkadaşımdan aylarr önce resmimi çizermi diye bir mail atmıştım.çok çabuk cevap gelmişti.pc de hiç resim yoktu ozamanlar. resimden cep teliyle çekip göndermiştim kendisine. kısa sürede göndermişti bana ben resmi altıktan 2 gün sonra izmir'deydim..telefon almıştım teyzemden..''funda annenin mezarı kaybolmuş kızım'' demişti..uzun süre abimin keyfini bekledikten sonra annemin mezarını buldum..ve tek başıma abimden hiç bir para yardımı almadan yaptırmıştım..allahtan ki eşim dostum çok beni yalnız bırakmayan mezara tek başıma gitmeye müsade etmeyen ,benimle birlikte koşusturan gönül dostlarıma kan bağı olmasada gerçekten abilik yapan abilerime..onların borcu nasıl ödenir bilmem..  anlatasım var dolu dolu ama biliyorum ki ne kadar yazsam çizsem  içimde dağ gibi büyüyen çocukların özlemini asla bastıramayacağım..eve geldiğimde pc virüs girmiş yedeklemediğim için bütün resimlerim gitmişti..yaptığı çalışmaları sakladığı için tekrar yolladı resmimi bu gecikme için çok özür diliyorum kendisinden..çok teşekkür ederim arkadaşım..

7 yorum:

  1. Çok güzel bir resim olmuş ellerine sağlık.Senin yanında olan dostlarındanda Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir paylaşım olmuş,sevgilerrrr....

    YanıtlaSil
  3. canım ya
    insanın arkasını döndüğünde sağlam dostarını görebilmesi ne güzel
    abilik illede dediğin gibi kan bağıyla olan bir şey değil
    anneciğinin mezarını yaptırman çok iyi olmuş
    resimde harika noengel arkadaşımızında emeklerine sağlık harika olmuş

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Funda Hanım,
    Bloğunuzda size ait karakalem çizimi yayınlamanız beni onure etti.Resminizi karakalemim döndüğünce çizmek benim için zaten mutluluktu.Teşekkürler.
    Bu vesileyle annenizede Allah'tan gani gani rahmet dilerim.Mekanı cennet olsun.Mutlulukla ve sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. Yedi kat el kendi canından iyi oluyor bazen insana. Senin mezarlık konusunu okuyunca aklıma geldi. Bir kaç ay önce rahmetli olan babannemin yüzünden benim halalar, amcam ve babam arasında sorunlar çıkmıştı. Babamın adına olan mezar yerine halalarımın oraya gömülemeyebilme korkuları olmuş. Dedemin mezarı amcamın adına imiş annelerininki de halalarımın adına olmalıymış. Yani miras için kavgayı anladım da böyle bir şeyi bin sene düşünsem aklımın ucundan bile geçiremem. Ki babam olacak insan öyle yüce gönüllü biridir ki değil kardeşleri herkesin mezarın üstüne veya yanına gömülmesine izin verir. Günlerce aklıma geldi ve gülme krizlerine girdim bu olaya. Eeee...hocanın fikri neyse zikri de o olurmuş. Demek biz ölsek ortada bırakacak almayacaklar mezara.. Kimin ölüsü ortada kaldıysa...

    YanıtlaSil
  6. karabidikim evet dostlar da olmasa bu hayat çekilmaz inan..

    annemineli yapanın ellerine sağlık diyelim.

    sevimcim evet kan bağı olmadanda abla abiler gerçekten hakkını veriyorlar.

    çelebicim bencedee

    no engel arkadaşım sevindim..

    lila handcraft çık şaşırdım diyemiyorum herşey mümkün vala ne diyim :(

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe