6 Şub 2010

FINDIK PRODAKŞIN GURURLA SUNAR:)))

pc başında vakit geçirmeyi seviyorum ben. her gün yeni birşey keşfediyorum..painte resimler yazılar yaptım çokda güzel oldi:)) paintte yaptım bunu resmin büyük hali için tık..

onu ayrıyetten anlatırım..haylaz perim benim zuzum oda istiyormuşşş kıskanmışmış:)))bu arada adım fındık kaldı yahu:))) sevgili   gülen e yaptım.. siz slaytı izleyin ben slayt yapıcem....müzigi sonunda kesemedim çok çalışmam lazım çok:)) ugraşırsam onuda yaparım heheytt...

18 yorum:

  1. e bravo diyeyim o zamn canım:)ben pek anlamam bu işlerden:)

    YanıtlaSil
  2. Canım paintte yaptığın resim çok güzel olmuş.Ama senin resmin biraz sininik çıkmış sanırım.Dah net bir resim çalş.Mutluluğunuz daim sevginiz hiç azalmasın inşallah.Gülen'e yaptığın slayt çok güzel olmuş.Bende kıkanmadım değil ha:::)))
    Kucak dolusu sevgiler sana...

    YanıtlaSil
  3. asyaseldam mercii..

    şanslıcım benim resim resimden çektim onu ondandır..aminn..sendemi:)) sanada yaparım canımcım yaa

    YanıtlaSil
  4. Maşallah canım rabbim bir ömür boyu mutlu etsin slaytında pek güzel olmuş hani:D

    YanıtlaSil
  5. Fındığım, canım; ben sabaha kadar uğraşıp yaptığın slaytı bir ömür boyu unutmayacağım, çok duygulandım. Sen nasıl teşekkür edeceğimi bilemediğimi biliyorsun. Evet sen bir fındıksın..
    Fotoğraf çalışman da bir acemi için oldukça iyi. Ellerine sağlık..
    Seni çok seviyorum..

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten güzel olmuş,
    teknolojiyi araştırıp uğraşısı çok zevkli, zor da olsa!

    YanıtlaSil
  7. süper olmus:))) eline saglık
    beggin de gecenın bu saatınde hareketlendırdı benıı))) super valla:)

    YanıtlaSil
  8. gülencim ya ne dicemi bilemedim..fotomda ii demii:))

    yaşamın kıyısında acemi olunca zor oluyor tabi ama yarım yamalakta olsa yaptım ya kim tutar benii:))

    pırıltılım teşekkür ederim evet şarkıda süper:))

    YanıtlaSil
  9. Canım o zaman resimden çektiğin içindir.Ama söylemeden geçmişim pardon.Güzel bir hatunsun maşallah.Canım bilmez miyim yapacağını teşekkür ederim.
    Öptüm.

    YanıtlaSil
  10. aferin şeker.. ben anlamıyorum pek :)

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,
    Bu tür movie'ler için kullandığınız programlar önemli.
    Kimilerinin gerçekten kullanımı daha pratik.
    Sony Vegas'ı deneyin bence.
    Oldukça pratik.
    Kullandıklarımın içinde en iyisi...

    YanıtlaSil
  12. wawww süpersin kısss bn pc resim bile yükleyemiomm ceple çekiom ama yükleyemiom :))güzel iş çıkarmışın pc kurdu diyebiliriz fındıkda yakışmış fındıkımmmmmmmm

    YanıtlaSil
  13. canım benim çok güzel olmuş gelenin slaytı bayıldım .ellerine saglık.sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. şanslıcım saçlarımı kızıla boyadım bide fön makyaj felan ondandır yane:)))

    dominika inan bende anlamıyom ama yapıyom bişiler iştem:))


    demli hayat pc olan bir programdı ama dediğinizede bakıcam teşekkür ederim..

    havvanurum pc kurdu olmak için bi daha erken:)) fındıkımda karar kılalım:)))

    cansucum çaktırmıyom ama bende çok beyendim:)))

    YanıtlaSil
  15. ben hiç anlamıyorum bu işlerden brvo sana çokda güzel hazırlamışsın

    YanıtlaSil
  16. Gülen'in slaytına ben de bayıldım.Ellerine sağlık sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  17. sevim inan bende anlamıyorum ama okuyarak bakarak bişiler yaptım inan:))


    sevgili sufi vala acemi işi ama güzel oldu gerçekten teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe