12 Oca 2010

BAZEN AĞLAMAKTIR SEVMEK!.......

insan mutlu ve huzurlu olduğunda en kötü anları bile mutluluğa çevirmeyi  sorunların üstesinden gelmeyi başarıyor..ama mutsuzsa keyfi ve huzuru yoksa pire bile deve oluyor.
derdimizi paylaştığımız ,soluğu onun kapısında aldığımız maddi manevi destek olmaya çalıştığımız dostlarımız vardır..olmazsa olmazdır onlar..benim dostluklarımda yaş sınırı olmadı hiç..küçükle küçük ,büyükle büyük oldum hep..düğün günümde gelinlikle mahalleye geldiğimde yaşlı teyzelerimle öpe koklaşa ağlaştık..kırmadım ki onları hiç market pazar vs işlerini gördüm yokladım sordum..keşke o anı fotolayabilseydim ya da videoya çekebilseydim..


izmir 'de ayşe ablam vardı  2 tane kızı vardı küçük olan kızı zeynep 1.sınıftaydı tam gündü okul öğle yemeğinde annesi sokak başında bekler o annesini atlatır bana gelirdi:)) yakındı evlerimiz..''funda abla yumurtalı ekmek yap'' derdi.annesi ''sen bu yumurtaya ne katıyon kıss benim yaptığımı beyenmiyo''sevgimi ,ilğimi derdim ayşe sultan.
.izmir'e gidişimde mutlak uğrarım zaten bırakmazlar ki geldiğimi duyduklarında..o kızlar büyüdü serpildi..özlem'im evlendi şimdi mutlulukların en güzelini yaşıyacak 1ay sonra anne olacak kuzum benim..bugun rahatsızdım evdeydim..postacı çaldı kapımı şaşırdım kim ki  ne ki?? diye geçirdim içimden...
dogum günümü unutmamışlar..kavga etmişler aralarında kıyafet almayalım kilo almıştır ,incik boncuk kendi yapıyo zaten:)) zeynep not yazmış  ''fundişimmm (fundiş der hep) ''sana gömlek alacaktım şimdi snaa olmayacak geri yollayacaksın bende kendime göre alacam hehehe demiş:)) cimcimeee yaaa

yine beni çokk sevindiren gülen'im hem çok şaşırdım hem mahcup oldum..ama defdefin marifetlerini bilmiyordum ben peçete halkalarını bilekliği çokk beyendim çok sağol.ha bu arada gülen çorap koymuş şimdi ben a-boxlarim geldi çorap tutacaklarım var demiştim ya orada yorumda çoraplarım hep tek kaldı ama ben botlarımın içinden giyiyorum ki gerçek bu:)))) unutup bi misafirliğe felam gitsem demiştim:)) oda misafirlikte mahcup olmayım diyem çorapta koymuş canım benimm yirim seni:)))))
madem konum dostluk aklımdayken  dostluk ödülü aldım sevgili paşakızı mutfakta ve missdominika  dan..ona yorum olarakda yazdım.eve gelince eşofmanımı bile giymeden pc mi açıyorum kim ne yazmış çizittirmiş sona seviyom kendimi iyiki açtın kıs bak göremicektin diyom kendi kendime:)) sevindirik oluyom. şu sanal alemde bile merak ettiğimiz ,iyi haberler beklediğimiz ya da iyileşsin diye dualar ettiğimiz arkadaşlarımız var sizi bilmem?? ama ben merak da ederim duada!.....

bende!...
engelsiz dünyam
içimden geldiği gibi
tasarım mekanı
sekerkokusu doğacım'a
gamzeli anne
ay yok yok bu böyle olmayacak
pembe tatlara
tasarımda bugune
gülen tezer'e
cansudere ye
smilenaya
elif ile yaşamak
melteme
tüm blog dostlarınaaaaaa

34 yorum:

  1. Her şeyin en iyisine layık, özü de sözü de bir, fedakar, cefakar Funda'm; Defdef ve ben yarım alma gönül almlarımızı beğendiğin için çok mutlu olduk ve seni çok seviyoruz..
    Dostluk ödülü için de sonsuz teşekkürler..
    'KALICI' dostluklara..

    YanıtlaSil
  2. İnsan gittiği yerde yaşamaya alışıyor ama memleketini de çok özlüyor öyle değil mi Fundacım? bırak arkadaşları, komşuları. Boyozunu, lokmasını bile çok özlüyorum.Bak yine özledim. Gamzeliye söylesekte bize gönderse :) Bende buradan Zeynep'e mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. sa.dostlukdaki yazı seni anlatıyor.yüreği güzel kardeşim öptüm.A.E.O

    YanıtlaSil
  4. hediyelerini güle güle kullan canım..böle güzel dostluun yanında hediyenin lafı olmaz gerçi ama :)

    YanıtlaSil
  5. canım hediyelerin çok güzelmiş ama zaten öenmli olan düşünülmek önemsenildiğini hissedilmesidir bence
    bende bu sanal alemi blogdaşlarımı bu yüzden seviyorum canım
    senide oook seviyorum her ne kadard tanımasamda gerçi insan yazılarıyla kendini gösteriyor ya neyse canım sana iyi gecelerrr

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Funda Hanım,
    Beni her gün sevindiren dostlarımın olması ne güzel.Allahım sizler gibi samimi dostları başımızdan eksik etmesin.Bu anlamlı ödül için çok teşekkür ederim değerli blog dostum.
    Bu arada hediyelerini çok beğendim. özellikle bunu.
    http://1.bp.blogspot.com/_00IbEFJvtDE/S0zDgg4OlMI/AAAAAAAABZI/jXN8nf0NUAw/s400/pop.jpg
    Bu hediyeleri size yollayan kardeşimizide Allah mutluluklar versin.
    Funda Hanım size ve tüm sevdiklerinize mutluluklar dilerim.Sevgiyle ve sağlıcakla kalın..

    YanıtlaSil
  7. ne kadar güzel bir gelin olmus :)

    YanıtlaSil
  8. gülenim beyenmek ne kelime süpriz oldu çok sevindirik oldum daha ne olsun.


    reyhanım ben sadece anıları güzel olan şeyleri hatırlamak istiyorum izmire dair.beni izmirden soğuttular hatta nefret ettim.ama boyozunu dostlarımı çok özlüyorum o ayrı


    ayfer ablam anlatabildiysem kendimi ne mutlu bana

    YanıtlaSil
  9. zeynebin sesi önemli olan düşünülmek değil mi hediyenin inan bi önemi yok möhüm olan güzelliği:))


    no engel arkadaşım beyenmene sevindim bir nebze mutlu edebildiysem ne mutlu bana


    ayci kat kat bi gelinliği vardı kuğu gibiydi çok güzeldi gerçekten şimdi anne olacak şaka gibi yaa bidicikti sümükleri akar ben silerdim:)) vala bak ciddi diyom ya sümüklü anne olacak

    YanıtlaSil
  10. sevimcim sağol vala bende bi çok kişiyi görmedim tanımıyorum ama seviyorummm..

    YanıtlaSil
  11. ama ben neden yokum :((canım çok sıkkın bugünlerde lütfen dua eder misin bana fundişim yaaa :((

    YanıtlaSil
  12. tarçıncım tek tek isim yazamadım ama tüm herkese dedim sende varsın canım hem ne oldu ki???

    YanıtlaSil
  13. Fundacım ne kadar düşüncelisin.Seve seve kabul ettim arkadaşım.
    Kocaman sevgiler bende sana...

    YanıtlaSil
  14. canım dostluklar güzeldir tabi ama hatırlmak ve hatırlanmak daha da güzeldir sen hem dostlarını hatırlıyorsun ve bizim olduğumuz gibi yeni dostluklar edinmeyide çok iyi biliyrosun ve hatırlanmayada değersin canım benim...biraz karmaşık oldu ama anladın snaırım sen,:)
    çok güzel ciciler güle güle kullan...geçmiş olsun bu arada canım...yoruldun tabi...bu arada kızlar da maşallah çok güzelleri ne de olsa izmirin kızı dimi ya:))senin gibi ..hem kendi hem yüzü hemde yüreği güzel dost:)
    reyhanın dediği şu boyoz yollama meselesi faceboktada paylaşamış canım gördüğüm an aklımdan geçti onada yazım yollnırmı acaba die...valla kalbizim bir ama ben yollamaktan yana değil allah nsaip ederse birlikte yemekten yanayım:)inşallah hep beraber yeriz ne deolsa tadıda naca burda çıkar dimi:)sevgiyle kal canım öpüldün:))

    YanıtlaSil
  15. içimden geldiği gibi sağol..

    gamzeli burada boyozu bilmiyorlar yaa inan çok özledim.anladım ben seni:)))
    izmir kızları tabüküdeee

    YanıtlaSil
  16. yaa neguzel yazmıssın
    ve hedıyelerınde supper:))))

    YanıtlaSil
  17. Dostlukların daim olsun sevgili fundacım

    YanıtlaSil
  18. ciclerin çok güzel,eminim eline aldığında hepsi seni mutlu olmuşundur. İyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  19. Ayyy ağlamadınmı bunları yazarken,benim gözlerim doldu...

    Benim en büyük eksikliğim,sıkıştığımda kucağına yatacağım bir dost,şu İstanbula geldiğimden beri bi arkadaş bulamadım kendime düşün..Allah arkadaşsız dostsuz bırakmasın bizleri,kılzarında bahtı güzel olsun,anne adayına hayırlı doğumlar,ALLAH OLMAYANLARA NASİP ETSİN amin..

    YanıtlaSil
  20. Canım hediuelerinin güle güle kullan...

    dostluğunuz baki olsun canım ...

    YanıtlaSil
  21. Benim iyi yürekli arkadaşım ne keyifle okudum yazını.Ben de senin gibiyimdir dost olmam için yaş sınırı yoktur benim için.Özlemİ Allah kurtarsın.Zeynep'ede hayırlı kısmetler diliyorum.Sana da kocaman dostluk öpücüğü konduruyorum.Ödül için teşekkür ederim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. canım benim teşekkür ederim..
    bu güzel vefalı dostlarının olması ne kadar güzel, ama hiç bişir tesadüf değil öyle doğal öyle içtensin ki bayılıyorum iyi ki sizim gibi blok dostlarım var
    azımaa etti bu blog camiası benin iyice duygusal oldum
    bu kadar kompleksiz bu kadar iyi niyetli bloggerları bulduğum için çok şanlıyım, çok şanslıyız
    birbiri için dua edenler araı soranlar, biri bişey alınca kendi gibi sevinenler, birbirinin çocuklarına ve fotoğraflarına hasretlee bakanlar.. sanal manal ben anlamam burda dostluk gerçek
    çok öpüyorum seni hediyelerini güle güle kullan
    yeni yaşında sevgi ve huzur dolu geçsin arkadaşım

    YanıtlaSil
  23. izmir güzeli hediyelerini güzel günlerde kullan inş. soracıma ödülün tebrik ve tşk ederim dostinsan güzel insan

    YanıtlaSil
  24. iyi yürekli fundacığım.
    çok çok teşekkür ederim canım.
    herşey herkesin gönlüne göre olsun !!!!

    YanıtlaSil
  25. pırıltılım coştum sanırım ondan :)) sağol dadlummm..

    keyfe-seyran amin inşallah

    yetenek sizin mutlu olmak ne kelime uçtummm yahu:))

    emien aglamaz olurmuyum ama sevinçten ah canım ya bilirim üzülme canım bizler varız


    pembem sağoll


    şanslım şanslıcım güzel dileklerin için aminn demek ben ondan seni çok sevdim..aramızdaki benzerlik..

    YanıtlaSil
  26. aha be meltemim keşek dünyada bu blog gibi olsa ya ama burda bile dengesiz var anacım:)) bende bayılıyorum sana diğerlerine

    havvanurum çok çok sağol

    smilenacım amin inşallah rabbim herkesin gönlğne göre versin..

    YanıtlaSil
  27. Canım hedıyelerını gule gule kullan..hepsı bırbırınden guzel ve anlamlı...

    Ödülümse..çok çok anlamlı..eksık olma... hep mutlu hep huzurlu ol..arkadasım..

    YanıtlaSil
  28. kalbin temiz samimi ve candansın.hak ediyorsun herşeyin en güzelini canım.güle güle kullan hediyelerini.dostlukların daim olsun

    YanıtlaSil
  29. ne güzel bir gelin olmuşsun.o baba evinden son defa gelinlğinle bekar olarak çıkış varya sorma gitsin benimkide çok felaketti ya sanki evden cenaze çıkıyo o derece.

    YanıtlaSil
  30. Canımcımm,mutlu yaşlar olsun sanaa ,öptüm çook !

    YanıtlaSil
  31. Teşekkürü borç biliriz:))

    YanıtlaSil
  32. doğacım sağol teşekkür ederim canımın içi

    ceydacım o güzel sözlertin için teşekkrü ederim çok çok

    sevgili serpil O GELİN BEN DEYİLİM:))))küçüklügünü bildigim bir kız..evet gelin olmak zor iş.


    taze kahvem sağollll

    özlem'in doğası ne demek canım

    YanıtlaSil
  33. dostluk ödülüne ayık güzel bi yazı olmuş.. ne güzel seninde onlarında ne kdr vefalı oldugunu gösterir bu bence..
    Allah bozmasın;)

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe