14 Ağu 2009

HADİ ANLAT BAKALIM!...

sevgili pembe tatlar ve gönülden ele  beni mimlemiş hemen geçelim efenim...
hangi şehirde yaşıyorsun
antalya
mesleğin?
çocuk ğelişimi ve eğitimi (ama şu an ev hanımı)

blog yazmaya başlama kararını ne zaman aldın?
blogları izliyor okuyor hatta bir çok şeyi yapıyordum yorum bırakamıyordum gizli hayran:)) çok ani oldu bende açıcam ulennyn dedim:))

ne kadar süredir blog yazıyorsun?
nisan 2009 dan beri

blogunu hanği sıklıkta ziyaret edersin?
sabah ,öğle akşam yatmazdan evvel:))

pc açıldığında blogunu açmak kaçıncı sıradaki iştir?
ilk işimdir sonra müzik ve diğerleri

Başka bir blog sayfasında görüp aldığın birşey ya da gittiğin yer oldu mu?
aldım gidilecek yerleride not aldık:)

Bloğunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder?
yaptıklarım ,sevinçlerim ve yardım eli bekleyen  sağlık konuları ,projeler

Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?
profilde kendi ile ilğili yazısı yaptıkları dili uslübu,tarzı yeterki ukala küstah kendini beğenmiş hadinden fazla şımarık olmasın ama malesef onlardan çok var:(((

Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsun?
bende yalan yok bana google amcadan mektup bile geldi.ama yok bilmek lazım porofesyonel olmak lazım beni aşar.

Blog arkadaşlarınla bir araya gelme, buluşma fikrine ne dersin?
allah oleyy yuppi derim:))

şimdi  kimler yazsın??
elif ile yaşamak duyarlı samimi arkadaşım havvacım yazsın

zeynep'in güncesi kendi deyimimle koca yüreklim yazsın
gamzeli anne kezbancım yazsın
 birdeee unutmuşum gülcan  yazsın 
 kolay gelsin arkadaşlar

12 yorum:

  1. buluşma için bence de evet hatta lütfen lütfen:)
    şirinim canım ablam en kısa zamanda mimini cevaplıycam:)
    hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  2. fundacım sagoll vala bn böle güzel sorulu mimleri sefiom sevmnedigim blog ödülü die gevurca yazılar varya onlara gıcık oluyom hemen yazarım bacımm açıkcası bu mim bana gelse die bekliordum içine dogmuş helall kıss:))

    YanıtlaSil
  3. Biyografi gibi oluyor bu mimler sevdim ben işi:))

    YanıtlaSil
  4. fundacım kıss bn mimi cevapladım hiç bloglarda gözükmüom nieki gıcık oldum yine bişi oldu bloglara cuma 18 de yazdım hemde ühü

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel cevaplar.
    İyi hafta sonları.

    YanıtlaSil
  6. herkesin kim ne oldugu sıra sıra yazılmışbu mim sayesinde demek sende bir meslektaşmışsın:)
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  7. zeynepcim merakla bekliyorum
    havvanur 7.his :)
    adaşım dogru diyon vala
    taze nane sağol
    serap sende sağol
    asya seldam ama ben tamamlayamadım :(( abimin çocuklarına bakıcam diye lise son dan terk etmek zorunda kaldım

    YanıtlaSil
  8. CANIM CEVAPLAR SÜPER YAAA İÇTEN SEVGILERLE

    YanıtlaSil
  9. canım cevaplar için çok teşekkürler.sevgiler benden kocamannn

    YanıtlaSil
  10. sorularda cevaplarda güzelmiş

    YanıtlaSil
  11. Canım benim seni daha yakından tanımak çok güzel..
    Cvpladuğın için kocaman tşkr ediyorum:))))

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe